Ingen bra start på dagen!

2010-05-06 @ 07:07:38  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Usch! jag har tydligen lyckats stänga av larmen i morse.. Mindre lämpligt en dag som denna bara! Har nämligen två tenter idag varav den ena som är en omtent (special i dataklass) som började typ en halvtimme efter att jag vaknade med ett ryck. Helvete! Såna här gånger önskar man att man bodde närmare skolan, typ inne i Vasa men men...
Bilden visar främst hur jag känner för min lärare i ämnet när det blev som det blev.. Well det är bara att bryta ihop och gå vidare! har ju en tent till idag (Nationalekonomi) så jag får nog ändå min beskärda del av skrivande.
Funderade en sväng igår på att tenta om kursen i Handelsmatematik som vi har haft, detta för att höja vitsordet. Var bara en poäng ifrån att få en 4:a i kursen... Skulle inte vilja nöja mig med en 3:a men det blir lite mkt arbete för att få en eventuell höjning. Kanske tentar om den i höst.
Jag borde skaffa mig en vettig väckarklocka ist för mobilen! Kanske skulle man beställa en Clocky från coolstuff, men är inte 500 kr rätt dyrt för en väckare? Även om den högst troligtvis får en att stiga upp! Undrar förresten hur en sambo reagerar på en sån mackapär? Kanske det är bäst att köpa en vanlig väckare och ställa den en bit ifrån sängen...
Nä, nu ska jag käka frukost, läsa det sista på nationalekonomin och sedan bär det av mot Vasa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback