Den Långa Väntan..

2008-02-28 @ 18:58:59  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Mitt hjärta slår i hundratio. Jag kan knappt andas.
Ångesten bara sköljer över mig. Oron, nervositeten.
Jag har nog aldrig tänkt så här mycket i hela mitt liv.
Kan inte lugna ner mig. Hjärtat slår fortfare och fortare för varje minut.
Jag tror jag dör.
Okej, det säger jag typ alltid. Men nu känns det verkligen så.
Detta är inget jag önskar min värsta fiende.
Väntan är den värsta.

Så här vill jag också bli beskriven...

2008-02-28 @ 12:18:35  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Så här fint beskriver min lillasysters pojkvän sina känslor för henne i december 2006 och dom är fortfarande tillsammans...


"Denna underbara kvinna, ja hon är kvinna trots henne ringa ålder på 18, har jag endast kännt i ett halvt år men det har vart mitt livs bästa halvår. Jag vet att det kommer att komma bättre tider därför att varje bråkdel av en sekund är ett värmande stick i mitt härta. Hennes lätt lockiga hår som svajar är fortrollande och hennes skratt ger mig ett fröjdfullt leende på läpparna, vilket kanske är orskaen till att jag kittlar henne så ofta.

Jag har aldrig träffat än så pass olik person som är så underbart lik mig. Hon är mitt komplement och hon gör mig hel. Hon får mitt hjärta att bulta, slå volter och snurra i saltomortaler då jag hör hennes namn. Stora hjärnan, ett internt skämt, tänker på henne ständigt och hela tiden. Det gör ju i och förs sig lilla hjärnan med, visserligen är den lite för trött ibland.

Saken är helt enkelt den att jag älskar henne och jag vill spendera resten av mitt liv med henne, i med och motgångar. Jag vill stanna i hennes hjärta tills det slutar slå och jag vet att hon vet att hon kommer att göra det tills mitt slutar göra detsamma."

Livet leker! Ja nästan iaf...

2008-02-11 @ 12:23:30  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Längtar hem.... Vill inget annat än åka hem nu, Till lugnet och min älskade.
Men ist sitter man här på sin praktikplats och gör nada... Blä! Men en ljusglimt är ju att det är sista veckan som jag är här nu. Sen en vecka i skolan (med jobbig muskeltent och examensarbete) men det går väl fort?!:P
Sen på fredag den 22:a bär det av söderut!

Saknar honom nåt otroligt... Känns som om jag har tappat en bit av mig eller nåt i den stilen.

Har kommit fram till att lycka är att se sin lycka i en annan persons ögon alt. lycka är att ha nån att dela sin lycka med.

Vill bli av med den här förkylningne jag har! Nån som har tips på mirakelkurer? Vill även ha tips på bra och billiga vaxställen i Vasa.

Nu skall det nötas in höftens laterala muskelgrupp bll.a.

Kläm!