Är det nåt fel på mig?!

2009-12-20 @ 00:30:18  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Förfest hos grannarna... synkade som vanligt bäst med grabbarna.

Utgång på den lokala baren.. Tröttnade rätt fort! Eller ja fort och fort... under den tid jag var där kom en, EN enda människa och satt sig ner och prata med mig. Det känns hårt!

Luktar jag illa? Är jag slut i huvudet? eller vad fan är det, när det tydligen inte går att umgås med mig?!

Låt mig veta, så jag vet om jag skall stanna hemma i fortsättningen! För det gör ont, så in i helvete ont ska ni veta...

Har ju aldrig passat in, och trodde (hade förhoppningar om) att jag skulle göra det här... men åter igen verkar det som att det är nåt fel på mig. Kanske det är dags att krypa in i sitt skal igen och stanna där för gott.

Tydligen inte ensam...

2009-12-17 @ 12:10:34  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Hittade en text på en kompis blogg som så bra beskriver hur jag känner mig. Det kändes som om hon hade varit inne i mitt huvud... Här kommer en del av texten.

"BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Jag är så trött på allt så att jag bara vill lägga mig ner och dra täcket över huvudet och inte vara med längre.
Jag är arg, irriterad, ledsen, besviken och allt på samma gång. Trotts att jag ler och skrattar nästan jämt så finns det något inom mig som skrapar och skär HELA TIDEN och jag känner ilska bubbla upp. Jag vill slå och sparka.
Jag känner sådan besvikelse och orättvisa.
Och varje gång jag börjar känna mig glad så händer något som gör mig så jävla ledsen och besviken och sårad.
När ska jag få skratta och le med hela kroppen UTAN att något skrapar på insidan? Jag kämpar så jävla mycket för att vara glad varje dag och ju längre faller jag sedan när något dåligt händer.
Varför är det så?
Jag känner att jag kämpar så jävla mycket men ingenting lossnar. Ingenting händer."

Long time osv....

2009-12-07 @ 20:26:07  •  Kommentarer (3)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Long time, ja, men inte så mkt att göra nånting åt. Julen närmar sig med stormsteg men i stort sett alla julklappar är inköpta och paketerade redan!:) Så nu väntar de bara på att få packas i bilen för att levereras.

Julen firas på Åland i år, ska bli så skönt att träffa alla som betyder så mycket för mig igen! Sen ska Prinsen få uppleva en åländsk jul, haha undrar hur det kommer att gå?! Nå, säkert går det bra även om han envisas med att inte vilja till stadshotellet på Juldagen utan till "pappa-dagis" :) Vi får väl se hur det slutar!

Försökte fota mina paket, men med min bajsiga kamera så gick det inge vidare. Suktar så klart efter nån i stil med den syrran har, men det stannar nog vid sukt för jag har inga råd att lägga ut över 1000€. Iofs är det vad som krävs för en vettig systemkamera, och det syns ju på bilderna att det taget med en bra kamera. Nog om det! Här är iaf hur mina (och Prinsens) paket ser ut i år, har tröttnat på vanliga tråkiga paket så med lite tygband i olika färger + fantasi kommer man långt! Även om jag nog tidigare gillat brunt papper, grovt snöre och lackstång som material. :)



Här är iaf den dåliga bilden på paketen.