Kommer jag att drabbas av "lapp-sjuka"?

2007-08-05 @ 05:20:48  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Ja, då var det bestämt sen typ en vecka att jag åker till Finland i höst och studerar... Det blir att bosätta sig i en liten håla (den är inte större än Godby) och satsa stenhårt på studierna. Men nån gång lär man ju åka in till Vasa och slå runt lite. Jag menar inte kan man ju bli tråkig på stört heller... :P Får se lite hur ofta man åker hem det är ju som en bit att åka... Och inte gratis heller. Eller inte har ju Viking Line:s VD ringt och erbjudit mig frikort... Hoppas dock på det! För om jag hade ett sådant så skulle man ju liiite lättare genomlida 5h i bil/buss och sen 4-5h på färja.


image5



Men om allt går vägen och lilla Catharina tar sig i kragen så är hon efter ett år utexaminerad massör. :) Och kasnke på samma gång att man har fått upp kondisen och bytt lite fläsk mot muskler. Med tanke på att man sitter ute i hota-hejti med skolböcker, löparspår, gym och simhall som tidsfördriv...

image6