Please kill me in my sleep so I get stuck in my dreams

2007-06-19 @ 22:38:23  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Då va man där igen då...image2

Öppna ögonen

2007-06-12 @ 23:07:10  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Dina vänners ögon
Se dig själv med dina vänners ögon
och du förstår vem du är.

Känn av värme de utstrålar
så förstår du varför du får så mycket tillbaka.

Det är dina egna värmestrålar som reflekteras
via dina vänner som omger dig
lyssna till dina vänners kloka ord
Det är dina egna egna ord som återkommer
när du bemöter dina vänner med respekt
och med omtanke.

Lär dig le mot världen
så ler den mot dig genom dina vänners
leende och genom alla skratt som delas
i deras sällskap.

Respektera dina vänner och respekt får du
i dubbel bemärkelse av dina vänner som
bryr sig och älskar dig,för hur du är
och för vem du är.

Att va stark

2007-06-12 @ 23:05:40  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Att vara stark

Att vara stark är inte
att aldrig falla
att alltid veta
att alltid kunna

Att vara stark är inte
att alltid orka skratta
att hoppa högst
eller vilja mest

Att vara stark är inte
att lyfta tyngst
att komma längst
eller att alltid lyckas

Att vara stark är
att se livet som det är
Att acceptera dess kraft
och ta del av den
Att falla till botten
slå sig hårt
och alltid komma igen

Att vara stark är
att våga hoppas
när ens tro är som svagast
Att vara stark är
att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa
för att nå dit .

Får alla andra också sådana mail eller är det bara jag?

2007-06-07 @ 22:26:06  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 


"alltså din jävla hora!!!!!!!

du e så stans värdelös person så d sku inte göra någe om du försvann!!!!

dra åt helvete!!!!!!!!!"

Önskar så att nån kunde säga så här till mig:

2007-06-06 @ 23:29:15  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Somna i min famn
för här är du trygg
jag är din säkra hamn
inget får skada din rygg

Blunda nu,kom till ro
jag ska vaka över dig
ingen ångest får i ditt hjärta bo
du vet alltid var du har mig

Så somna nu i min famn
Jag vakar över dig och är din trygga hamn