En kvinna som tänkt till... :)

2008-03-24 @ 01:38:14  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

En man ringde hem till sin fru och sa: - Älskling jag har blivit tillfrågad att hänga med på en fisketur till
Canada med min chef & en del av hans vänner. Vi kommer att vara borta en
vecka. Det är ett bra tillfälle för mig för att få den befodran som jag
väntat på, så snälla kan du packa tillräckligt med kläder för en vecka och
ställa fram mitt spö och fiskelåda. Vi kör från firman så jag kommer förbi
och hämtar upp mina saker.

- Förresten! Vill du vara snäll att packa ner min blåa siden pyjamas?
Frun tänker, det låter lite konstigt men som vanligt är hon den goda
hustrun, gjorde precis vad han bad om. Följande vecka kom mannen hem lite
trött men såg ändå pigg och glad ut. Frun välkomnade honom och frågade
ifall han fångat många fiskar?
Han svarade:
- Ja, massor av lax, några Bluegill och några svärdfiskar. Men varför
packade du inte ner min blåa siden pyjamas som jag bad dig om?

..........Du kommer att älska svaret.............

Fundera......
.......
Visst är tjejer smarta eller hur?

Frun svarade:
- Det gjorde jag. Den ligger i din fiskelåda....

image11

Ingen kvinna har något emot att bli älskad

2008-03-16 @ 13:58:41  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

En kvinna vågar ALLT när hon älskar
eller hatar.....