Mina nya favoriter

2009-05-07 @ 20:44:41  •  Kommentarer (3)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Fick paketet från syster yster idag, tusen tack! Lägger upp bilder på innehållet sen när kameran funkar.
Men måste visa mina nya skor från Boston, dom är så snygga och otroligt bekväma. Perfekt till bröloppet i sommar!:)












Tog en bild från hemsidan, fast mina är svarta.

"Hur skulle det kännas om du själv eller någon av dina nära blev utsatta?"

2009-05-05 @ 19:37:34  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 







Kan jag någonsin bli som hon?

2009-05-04 @ 21:58:44  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Varför jämför jag mig med henne? Jag vet ju att det är över.... men ändå. Det går inte att jämföra men det jag såg lämnade sår inne i mig och märkligt nog fortsatte jag titta det gjorde ont men jag bläddrade vidare.

Allt jag inte har, allt jag inte är... är så trött på att ifrågasätta.

Kan man få "allt"? Jag undrar då det...

Såg på ett avsnitt i en tv-serie idag där dom kom fram till att i ett förhållande skall det vara 50% vänskap och 50% kärlek. Det tyckte jag lät bra... men samtidigt låter 50% lite... man vill ju ha mycket av allt, eller ja det är vad jag vill. Prinsen är min bästa vän (läs: och enda) då jag inte har möjlighet att träffa mina tjejkompisar. Den närheten till honom värdesätter jag verkligen! Men nog kan man få nyck och bli rädd för att det som kan hända mellan en tjej och en kille när de är vänner ska hända. Att det är just det som de passar som, att när vänskapen finns återstår inget ytrymme för någon kärlek och attraktion utan det rinner ut i sanden..

Se il sesso non va?



Nätterna plågar mig, stirrar i taket.
Jag önskar du låg tätt intill.
Utanför fönstret där rusar det timmar.
Här inne tycks tiden stå still.
Vänder mig om och försöker att sova.
I hjärtat finns bara du.
Finns det nån annan,
finns det nån annan nu ?


Det blir en tung vecka i skolan... känner mig trött redan.

Älskar min Prins <3