Helgen

2010-02-15 @ 09:39:37  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Efter att ha jobbat sent i lördags for vi till bekanta på andra sidan ån för att festa lite. Det var ett rätt stort gäng där och vi överlämnade vår förlovningspresent till värdparet. Tror de uppskattade det de fick!:) Efter ett antal timmar där begav vi oss till JP i olika omgångar.

På JP spelades det riktigt bra musik, men jag blev trött rätt fort. Kanske det faktum att jag skulle upp tidigt morgonen därpå hade en inverkan på det hela, vad vet jag... Som vanligt kände jag mig rätt osynlig, men K var snäll och kom och pratade med mig en sväng, det kändes riktigt bra! Visst kom andra och pratade med det var ju uteslutande killar som jag känner via jobbet, och det känns ju lite sisådär. For hem rätt tidigt, passade på att gå hem samtidigt som AC och J och vid det laget var det fullt inne på baren. Så när vi gick kunde de släppa in tre andra.

Söndagen inleddes med lite sovmorgon för precis när jag annars sku ha stigit upp och börja göra mig i ordning för dressyrträning fick jag meddelande om att träningen var inställd. Så det var bara att stänga av alla alarm, vända sida och somna om. Så är i efterhand var det nog rätt skönt! Fixade rejäl frukost med nygräddade frallor/semlor, gott kaffe och juice.

Gårdagen var ju alla hjärtans dag, men inte firade man den nåt speciellt. Mamma ringde och önskade mig en bra dag och jag gav T en ros + kort. Kom inte på nåt roligare, men en ros är ju alltid ett säkert kort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback