Blä...

2009-03-04 @ 12:53:46  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Vill härifrån... vill inte va i Ekenäs. Jag vill vara i närheten av Prinsen. För det är ivf en person som vill umgås med mig. Känner mig som en jävla alien här nere.

Är inte många timmar schemalagda studier den här perioden. Det är jobbigt.... på flera sätt. Hatar ju att va ifrån T men samtidigt är ju skolan det enda stället där jag umgås med någon. Visst jag träffar ju människor på gymmet men jag tycker inte att det är riktigt samma sak. Suck!

Men om jag far till gymmet lite oftare kanske jag gör nåt rätt samtidigt som jag kan inbilla mig att jag umgås med andra.

Ännu en dag av ffä....

Om man vet att man är osynlig så sku det ju finnas en logisk förklaring till varför folk inte ser en

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback