Du & din partner

2009-01-16 @ 14:01:21  •  Kommentarer (3)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Vad heter ni?
Catharina och Tommy

Hur träffades ni?
På dansgalan i Jakobstad

Hur länge har ni varit tillsammans?
I lite drygt 9 månader

Är ni förlovade?
Nej, det är vi inte.

Bor ni ihop?
Ja, det gör vi, iaf på helgerna.

Har ni barn?
Nej.

Har båda körkort?
Ja, det har vi.

Kommer du ihåg er första kyss?
Klart jag gör.

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Det var nog jag...

Vem är äldst?
Tommy 

Vilka stjärntecken är ni?
Kräfta och skopion 

Vem är längst?
Tommy (jag är aldrig längre än nån...) 

Vem sjunger bäst?
Ingen aning, vi sjunger inte så mkt

Håller ni i handen på stan?
Sällan...

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Vi lärde känna varadnra innan, men ingen viste vem den adnra var innan vi träffades första gången.

Vad har ni gemensamt?
Ganska mycket.

Blev du kär i första ögonkastet?
Nä, inte kär direkt. Men han gjorde mig glad, väldigt glad! 

Har ni någon speciell låt?
Finns så många, ingen speciell...
 

Har ni stora framtidsplaner?
Haha! Nog finns det planer, men det är ju lågkonjunktion nu så man får ta det lugnt. 

Har ni gråtit i varandras armar?
Jo, eller iaf jag i hans. 

Har ni varit utomlands tillammans?
Beror på om man räknar Åland som utomlands...

Vilket är ert bästa minne?
Det finns så många.

Vem lagar bäst mat?
Jag!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Eftersom vu umgås i stort sett bara på helgerna pga min studier så  det är olika.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Oftast.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Sådär, jag i Vörå och han i Närpes (ca 110 km).

Blir du lätt svartsjuk?
Jo, tyvärr... men typ aldrig med Tommy

Brukar ni bråka?
Inte direkt, men det händer.

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer, Tommy är "allergisk" mot sms.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Det är så många fina kroppsdelar.

Brukar nån av er prata i sömnen?
Tommy ibland, nån gång har väl jag också gjort det.

Kommentarer

Postat av: Manda

Catta, du E längre än mig :p

2009-01-16 @ 22:20:24

Postat av: Catta

Ja, jo det är jag ju...:) Fast jag är aldrig längre än en kille.

2009-01-17 @ 09:58:42

Postat av: Sessan is bride to be

Hej tjejen! Är här inne å kikar in! Du fick väl mitt mail frstn?



Idag är det en sån där typisk söndag. Vill inte göra nåt vettigt så jag läser igenom att bloggar jag ligger efter i.. haha... det var rätt mycket måste jag säga! =)



Hoppas du har det bra! Vi har äntligen hittat liveband, så vi har det bra!!



Kram Sessan

2009-01-25 @ 19:09:09
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback