Är det nåt fel på mig?!

2009-12-20 @ 00:30:18  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Förfest hos grannarna... synkade som vanligt bäst med grabbarna.

Utgång på den lokala baren.. Tröttnade rätt fort! Eller ja fort och fort... under den tid jag var där kom en, EN enda människa och satt sig ner och prata med mig. Det känns hårt!

Luktar jag illa? Är jag slut i huvudet? eller vad fan är det, när det tydligen inte går att umgås med mig?!

Låt mig veta, så jag vet om jag skall stanna hemma i fortsättningen! För det gör ont, så in i helvete ont ska ni veta...

Har ju aldrig passat in, och trodde (hade förhoppningar om) att jag skulle göra det här... men åter igen verkar det som att det är nåt fel på mig. Kanske det är dags att krypa in i sitt skal igen och stanna där för gott.

Kommentarer

Postat av: emme

Sötaste! Dummisarna vet inte vad de missar när de inte sätter sig med dig! Du ska inte gå in i något skal utan fortsätt bara att vara dig själv, du är underbar som du är! Hoppas du får en härlig nyårsafton! Många kramar och jag önskar dig ett Gott Nytt Fantastiskt År. Är ledsen att vi missade varandra på juldan...Kram!

2009-12-31 @ 16:11:56
URL: http://emelielaakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback