IKEA

2009-08-20 @ 18:42:55  •  Kommentarer (5)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Har nu en ny arbets-/stuidieplats i lägenheten. Det inhandlades en hel del på IKEA i Raisio.

Eftersom min kamera är död kan jag int elägga upp nåån bild på resultatet än, utan bara visa vad jag handlade. Bara 3 saker slank ner som egentligen inte skulle köpas. Duktigt va?!




EXPEDIT, Grunden till arbethörnan, ett nytt skrivbord.





FNISS, KASSETT & DOKUMENT, behövligheter till skrivbordet.




GALEJ, söta små hållare för värmeljus och HUTTEN ett välbehövligt vinställ till lägenheten.





KAFFE, en efterlängtad presskokare för kaffe och te.



VILDBÄR & GOSA sprayflaska för olika behov och en ny kudde till T.



SY, fållband till gardinerna. Jag lyckades ju slarva bort de so kom med... Slipper krångel med symaskinen, det är bara att stryka fast. :)




SODA, sugrör i roliga färger vet man ju aldrig när amn behöver.... Kan va bra att ha, om inte annat så smakar ju en smoothie godare genom sugrör.

Kommentarer

Postat av: Malin

Sku ju bare in e varv å skåd åp ikea vi men no vort e ju in 100lapp inan vi va klar=)Expedit va ju snyggt!

2009-08-20 @ 20:58:31
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Postat av: Ann-Sofie

Jag å bara väntar tills vi ska far ti Ikea..Har massor som jag tror jag behöver;)

2009-08-20 @ 22:12:14

Postat av: Mli

Honde expedithyllon vill jag å ha, fast bokhyllemodellen! :)

2009-10-08 @ 21:36:41
URL: http://miliimli.blogspot.com

Postat av: Tojja

NÄJ NU! Nu tycker jag att du ska uppdatera lite granna kanske?

2009-11-18 @ 11:21:25

Postat av: Bettina

skrivborde var jättesnyggt! kiva blogg =)

2009-12-02 @ 11:11:34
URL: http://bettinaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback