Himmelriket

2009-04-08 @ 12:25:23  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Gissa om jag är avundsjuk på min syster... Dels för att hon är i Boston och jag i Ekenäs (aka. Kuknäs) men också för att hon hittade heaven on earth igår i Boston.

Precis som resten av familjen så älskar hon skor och väskor, gissa om hon var lycklig då hon hittade en skobutik med 3 våningar. Hon gav mig och mamm en länk till deras hemsida. Det kanske hon får ångra för hittar jag nåt får hon tamme tusan ta hem det till mig också!

Så kolla in länken och njuuuut! Jag ska kika vidare på hemsidan... finns så mkt fint att titta på och drömma sig bort. :)

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Såg du bilderna på de skor jag kom hem med? Tyvärr tror jag de är lite små för dig, men annars kanske. Hittade ett par Guess i läder för kanske $35 (på rea), men de satt konstigt.

2009-04-08 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback