Gulis m.m.

2008-09-18 @ 15:16:00  •  Kommentarer (3)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Ja, då har man överlevt den omtalade gulisen (gulnäbbsintagningen). Den hade vi igår, där vi "tvingades" dricka lite olika grejer endel mer goda än andra och göra olika uppdrag av olika förnedringsgrad. Oj oj, alla var vi fastbundna till en ölkorg så det blev ett speciellt arrangemang när man skulle på toa, för man fick ju inte knyta loss sig.... Fick overallerna plus gulismärke, eller ja fick och fick, vi fick köpa. 40€ kostade hela kalaset men det var det nog värt. Har varit mkt fnitter i skolan idag, eller ja generell bakis-humor. Själv tog jag det rätt lugnt igår, man kan ju inte göra annat när spriten inte "smakar" så att säga även när jag fick välja vad jag frack själv... Så jag låg i sängne redan halv tio igår, gick hem från Kårken strax efter åtta. Det var nåt som jag var nöjd med när jag vaknade i morde kan jag lova!:) Vissa i klassen mådde mindre bra och endel undrade man t.o.m. om fortfarande var berusade..

Usch borde skriva ett mötesprotokoll från mötet i måndags, emn hela skolans system käppar så får väl se hur det går om det nu går att skicka in. Skriver det hemma sen.... hoppas jag får mitt internet så jag slipper tänka på att logga in i skolan i morrn (igen).

Bara en natt till i min lilla lägenhet... Sen via IKEA och handla lite förnödenheter, gardiner och tjockare täcke (fryser som en hund i min lägenhet varje natt) och sen full sula upp till Närpes och älsklingen! Åh, va jag saknar honom... Måste fundera på om jag kan byta till skola i Vasa istället. Vill inte vara ifrån honom så här mkt....

På tal om närpes, Hanna skall sälja hästen jag rider. Vilket jag förstår, han förstjänar att komma till nån som har tid för honom dagligen. Så om någon är intresserad av Neri är det bara att höra av sig, han är född i Litauen, har fullblodspappa och mamman är halvblod. född -93 och har tävlat LA på regionnivå. I övrigt en snäll och trevlig häst.

Over and out så länge...

Puss till dig Prinsen

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Du kan väl ta med dig halaren nästa gång du kommer hem ;) För övrigt har jag en idé och ett ev datum för dig att komma över igen. Innan jul så att säga. Då kanske du hinner få lite fammobröd?

2008-09-18 @ 19:03:21

Postat av: emme

Det var läänge sen som jag varit in till bloggen, kul att du fortsätter - trodde du slutat skriva=) Jaha, vad är det du pluggar nu då?!!=) Du är duktig som orkar fortsätta! Kramar!!

2008-09-19 @ 21:10:28

Postat av: Catta

Emme:

Jo, det var en svacka där ett tag bara när jag inte orkade skriva. Nu pluggar jag till tradenom i ekenäs. Tack! Du är duktig du också!:) kraaam

2008-09-21 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback