Det är få saker jag hatar så mycket som...

2008-09-13 @ 22:16:57  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Ja, det är inte många saker som jag hatar så mkt som eller i alla fall irriterar mig så mycket på som när sågon lovar att ringa och sen inte gör det. Varför ens ge falska förhoppningar från början?

Nä, nu vill jag hem till min Prins. Var inte alls lika kul här hemma på holmen som jag trodde det skulle vara. Alla hade så fullt upp med annat. Men iofs ett tack till Jonna för en trevlig stund på streetracet (även om jag trodde vi skulle ses igen efter maten).

Suck i morrn färjan till åbo, hoppas det inte är lika mkt tattare ombord som i fredags. Sen köra till Ekenäs... hmmm hoppas på några timmar sömn innan skolan igen på måndag morgon.

Schemat som följer för veckan (so far har inte kollat úppgifterna på Moodle än)
Må: Möte med projektgruppen och KPT-läraren
Ti: Självstudier
On: Halv dag med IKT och sedan Gulis
To: ledig fram till lunch sedan företagsekonomi
Fre: Svenska m.m.  sedan full sula upp till Närpes och älsklingen.


~Utan dig prinsen vore jag en fis i rymden~

Kommentarer

Postat av: Jonna

Jag är verkligen ledsen att jag inte ringde men vi blev otroligt länge ute i Hammarland på middag :/ Sen va det så sent när vi kom hem så jag kom mig inte för att ringa då mer :( Förlåååt! Kramar

2008-10-04 @ 17:01:17
URL: http://ailimeasfoto.blogg.se/

Postat av: C

Ingen fara, var bara arg på allt och alla när jag skrev det där. Men om det hände rigen kan du ju alltid skicka iväg ett mess..:)

Kram

2008-10-07 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback