Ny färg och lite ny klippning

2008-10-12 @ 21:50:11  •  Kommentarer (5)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Då har man varit hem en sväng och firat lillasyster och Marielles födelsedagar. Var så skönt att komma en dag tidigare än vad jag annars brukar, var skönt att kunna ta det lite lugnt också.

På fredagen firades syster av släkten på kvällen och för en gångs skull behövde inte farmor stressa iväg till nån färja utan kunde stanna hur länge hon ville.:) Lämnade släkten för att träffa Marielle, ge henne hennes presenter och umgås lite. Vi besökte stadshotellet en sväng men det var ingen höjdare..... Trots att jag hade bästa möjliga sällskap så for vi hem tidigt.

På lördagen besökte jag Gita Salongen min nya favorit salong efter Klipp Upp... Nä, dit kan man ju inte gå, blev aldrig riktigt nöjd där. Den som lyckades bäst med mitt hår där var Jenny S, men hon har ju slutat nu. Så det blev Madde på Gita ist och den bruden gör verkligen under med mitt hår. Var till henne i somras och vågade ge henne nästan helt fria händer och blev nöjd. Så nu gjorde jag samma sak, fast jag önskade att vi skulle färga håret lite mörkare eftersom det är höst nu. Och jag blev hel-nöjd!:) Hon är verkligen så duktig!


Tog en bild med mobilen nere i incheckningskön.... Är nog lika långt på båda sidor. :)

På kvällen hade syrran kalas/förfest för några vänner som jag satt med på - utan sprit dock! Fixade syrrans hår och make innan de for ut. Blev helt ok, fick hålla igen lite på håret bara för att inte skrämma hennes pojkvän.:P Marielle kom förbi en sväng också och det var riktigt trevligt, fast gulle-gumman va trött. Och hon skulle jobba hela natten stackarn. Men jag tror det gick bra. Allt löser dig med lite Battery!:)

Söndagen var lugn, sov rätt länge, till halv elva, sen fixade jag frukost fick upp syrran och Kah och diskuterade gårdagen innan det var dags att packa ihop alla saker och åka ner till hamnen för avfärd mot Åbo och sen vidare till Ekenäs. Och nu sitter jag här och väntar på 3 tvättmaskiner... Gäsp!

Kommentarer

Postat av: Julia

Vad fin du blev!

2008-10-13 @ 13:32:03

Postat av: C

Tack gumman!:)

2008-10-14 @ 10:00:38

Postat av: Manda

Oj, va annorlunda det blev. Men tummen upp får det av mig :)

2008-10-22 @ 21:20:02

Postat av: Marie

Jätte snygg i mörkt hår! Vilken pingla! Kram

2008-10-23 @ 20:15:26

Postat av: Sessan

Åh har du hål i tungan, va coolt. Har alltid velat ha det, men var för feg. Nu känns det helt fel läge att göra det då jag ska jobba professionellt. Tråkigt nog så dömer faktiskt folk ut en när man inte faller i de "fina" ramarna =(



Ja, det är den där pistolen jag inte gillar. Usch så ont det gör

2008-10-25 @ 18:17:58
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback