I brist på annan underhållning

2008-10-01 @ 20:20:07  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Ja, i brist på annan underhållning i kväll testade jag på taaz.com. Där man kan ändra sitt utseende totalt, allt från ton på huden till hurdana ögonfransar och hur glansiga läppar du vill ha m.m. Dessutom kan man testa olika frisyrer i olika färger. Nice... Hittade en sisådär lagom grå bild av mig själv som jag piffade upp lite.
Vad tycks? Är färgen/frisyren något som jag borde testa? Passar det mig?




Snaaaart är jag åter uppe hos Prinsen. Längtar så otroligt!
Mamma kommer och hälsar på i början av helgen, det ska bli trevligt. Så får hon se Närpes, hur vi bor där uppe samt träffa prinsens föräldrar. Bara hon inte är så där uppsnofsad som hon ibland kan va..... Hellre kommer hon klädd som för vedkärrning hemma på gården (dock inte som på sommaren då hon glatt struttar runt iförd endast bikini) än att hon kommer klädd för typ kommunfullmäktige.

Ikväll är det för övrigt kräftsitz, funderade ett tag på att gå. Men det var så få anmälda och absolut ingen som jag kände så jag struntade i det. Det får bli en annan gång istället.

Puss

Kommentarer

Postat av: emme

Vad häftigt att man kan ändra på frisyr m.m. Jag är i Pargas på praktik, 2v på skolhälsovården och 2v på mödra- och barnrådgivningen :)Så jag pendlar med bussen varje dag...men det går nog bra som på Åland, h.land - stan. Kramisar!

2008-10-02 @ 16:18:23

Postat av: C

Ahaa, det låter kul!:)

2008-10-02 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback