Requiescat In Pace Pater

2008-11-25 @ 20:07:19  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Ja, i lördags hade det gått 4 år sen ja... Sov jätte dåligt natten till lördag, fick liksom ingen ro i kroppen. Vaknade flera gånger under nattens lopp, obehagligast var nog ändå när jag vaknade vid 3 tiden för då var det ju exakt 4 år sen livlågan slocknade.

Men det känns lite lite lättare för var år som går. Önskar på ett sätt att jag hade kunnat vara med syster till Kumlinge och graven i lördags, men jag får ta det en annan gång...

Har tyvärr ingen nyare bild på datorn av pappa än denna. Har en "riktig" bild där han t.o.m. ler på Åland, men har inte lyckats få in den på datorn än.



Bilden är från syrrans konfirmation för många år sedan. Beskärde bort henne... Sorry syster, men det var innan hon hittade en vetiig frisör och plattång.

Jag saknar dig pappa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback