Helgen

2008-11-25 @ 20:34:41  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Helgen var bra, fick ju va med Prinsen så då kan ju inget va fel.
Saker jag gjort i helgen:
Lördag:
- Provkört 4hjulingen
- Ridit 3 hästar (var tänkt att jag sku rida på söndagen också men det gick som inte pga ovädret)
- Fixat i garaget med 4 hjulingen
- Käkat lunch på Grännesbackan och pratat "lucia-firmande" med svärmor
- Käkat paj med Prinsen hos Jan och AC, kikade även på en film. Filmen var sådär, och när huvudrollsinnehavarens pappa dog i filmen vart det jobbigt för min del. Men alla var trötta så efter att ha installerat lite virus-skydd på Jannes nya dator (likadan som min) så var det dags att gå hem och besöka snarklådan.

Söndag:
- Mamma messar och ringer och är stressad som tusan för sinni hon ha ju sett/hört att det ska bli snöstorm men det trodde jag inte på
- Fixade det "sista" på 4 hjulingen
- Körde runt på åkrar, över diken, i skogen och på vägen på 4 hjulingen med Prinsen bakpå. Det var fan så kallt! Men kul. efter en timme när vi kom tillbaka till garaget insåg jag att mamma nog hade rätt
- Efter att ha kollat läget med klasskompisar som bor i södra delen av landet bestämde jag mig för att stanna kvar i Närpes.
- Kikat på filmen Tropic Thunder med gulle
- Sladdat i snön både med min bil (fFWD = tråkigt) samt gulles (RWD-samt 4WD = mkt roligare)
 och säkert mer därtill....

Åkte ner på måndag morgon och är nu tillbaka i Ekenäs. I morgon är det Högskoledagen som gäller och efter det glögg hos Lena med klassen... får se hur mkt det blir för min del. Ska ju på kryssning i helgen, vill ju va på topp inför den. :)

Btw hade namnsdag igår (mellannamn) och har idag också!

Nu ska jag kika på PB och skriva en finska uppsats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback