Ännu en dag

2008-11-28 @ 21:41:31  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Dagen började med att jag for på svenska lektion frivilligt.... Ja, jag hade ju min presentation av min fackuppsats förra veckan óch idag var det de sistas tur. Lyssnade snällt på 6st samtidigt som jag korrekturläste mammas mellanrapport om IKT i undervisningen. Kände mig duktig för jag kunde ju ha stannat hemma och haft somvmorgon lääänge. Började egentligen först 12.30. Men när jag hade stigit upp så pass tidigt så var jag relativt pigg på tyskan.

Efter skolan har jag bara segat, tror jag är ensam kvar här i studiebostäderna. Det verkar som om alla har åkt härifrån den här helgen för att fira lillajul.
I brist på tidsfördriv ringde jag Gita salongen och förlände min behandlingstid och så ringde jag även och bokade en massagetid tills på torsdag.. Jaaa jag är fattig student, men med spääningshuvudvärk alltför ofta måste jag ta itu med saken. Har ju inte fått massage sen i våras när jag slutade i Vörå.

Har slötittat på "Burn after reading" idag den var sådär. Varit och handlat en lykta att hänga upp på balkongen. Skulle vilja julpynta massor i lägenheten, men den är typ för liten för det....:( Plus att jag saknar fönsterbräde så jag kan inte ens sätta dit en advetnsljusstake.

Nä, nu ska jag kika på nån film på datorn sen sussa, måste ju va pigg inför kryssningen i morrn. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback