Om mindre än 24 h...

2008-05-08 @ 20:35:46  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

... är jag hos prinsen igen. Hoppar och skuttar rutn här av glädje... not! För jag vill va där NU. Känner mig som en otålig 6-åring som inte kan vänta på nåt.

Jag vill få jobb nu! Lämnade in ännu ett slutarbete idag... Är inte så mkt kvar i skolan nu längre. Och vill veta med allt, för att kunna planera framtiden.

Jag är fortfarande lite tagen av händelsen tidigare idag. Utan att höra eller se mig så kände han på sig att jag var ledsen. Det var otroligt tyckte jag... Påminner om det sjätte sinnet som en mamma har för sina barn.

Ska ta en bild på min traktor-alban i helgen så får "ni" se honom också...:P Fast han är MIN! Även om jag vet att mina närmsta vänner inte skulle röra något som är upptaget.. Ja, jag tänker på samma person som du Marielle.. hihi!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback