Glömde ju kameran....

2008-05-12 @ 15:24:26  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Eller ja, jag glömde den i lägenheten så det blev inga bilder på min bonde.. Men såg att hans mamma hade en fiiin bild på honom som jag kanske kan få :P

Det var en härlig helg än en gång i närpes! Träffa utöver svärisarna även mormor, morfar, syster, systers man och deras två barn. Men jisses va dom barnen va tysta iaf.. När Prinsen berätta att det ena barnet (killen) spela hockey så vänta jag mig en väldigt social person. Men ack så fel jag hade, fast hans syster va precis lika tyst! Well, well.... Blir väl lika förvånad varje gång nån inte är lika pratsam av sig som jag är.

Saknar prinsen nåt otroligt mkt.. Får inte träffa honom förens seeent på fredag. Har kvällsmatningen i stallet så det blir sent innan jag kommer till närpes. Borde kanske ta lite grejer med mig dit. Hmm..

Nåväl, bilder på min prins kommer så snart jag har fått honom att fastna på bild. Kanske nåt mer som vi behöver byta olja på nu inkommande helg!:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback