Livet leker! Ja nästan iaf...

2008-02-11 @ 12:23:30  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Längtar hem.... Vill inget annat än åka hem nu, Till lugnet och min älskade.
Men ist sitter man här på sin praktikplats och gör nada... Blä! Men en ljusglimt är ju att det är sista veckan som jag är här nu. Sen en vecka i skolan (med jobbig muskeltent och examensarbete) men det går väl fort?!:P
Sen på fredag den 22:a bär det av söderut!

Saknar honom nåt otroligt... Känns som om jag har tappat en bit av mig eller nåt i den stilen.

Har kommit fram till att lycka är att se sin lycka i en annan persons ögon alt. lycka är att ha nån att dela sin lycka med.

Vill bli av med den här förkylningne jag har! Nån som har tips på mirakelkurer? Vill även ha tips på bra och billiga vaxställen i Vasa.

Nu skall det nötas in höftens laterala muskelgrupp bll.a.

Kläm!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Kom hem nu! Jag vill ha någon att bråka med när Matte är borta. Kumlingeresa under veckan?

2008-02-16 @ 17:47:31

Postat av: Tessa

Kärlek? VAd har jag missat nu
=)
du sku borda knåda lite på mig, jag är sååå öm i ryggen. Vi ses kramis

2008-02-23 @ 11:38:45
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback