So far....

2008-12-03 @ 20:55:00  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Har kommit in i en period där jag har hittat motivationen till att träna. Förhoppningsvis blir det inte på bekostnad av något annat, typ som skolan....

Träningen so far denna vecka:

Måndag: - Länk med växelvis promenader och joggning (10326 steg) Önskar jag hade fortsatt längre, men ett skavsår hindrade mig.

Tisdag: - Ett pass Fatburning på Sportten efteråt bestämde jag mig för att investera i ett måndaskort. Borde ha betalat nåt euro till och fått fri tillgång till solariet med tanke på hur sjukt blev jag är. (utöver det 5499 steg)

Onsdag: - Ett pass BodyAttack på Sportten
                 - En halvtimmes promenad på löpbandet. (utöver det so far today 4764 steg)



Resten av veckan får vi se hur det blir. Skall på massage i morgon och jag måste ju låta kroppen vila lite. Men kanske en sväng på fredag.... fast då brukar jag ju vilja hem till Prinsen så fort som möjligt och så är också troligtvis fallet den här veckan! Hanna har regionträning i helgen med Hampus, men säkert behöver både Telma och Taival motioneras. Utöver det så skall jag köra till Vörå på kurs på lördagen. Måste skynda mig hem så jag hinner umgås med gulle!

I morgon är jag heeelt ledig, vilket ska bli jätteskönt, ska sova ut ordentligt.

Nu ska jag hoppa i dushen och vårda mina muskler (strecha lite).

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback