Grubbel på småtimmarna

2008-12-20 @ 16:39:13  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 



Kan inte sova.... och jag borde inte ha några problem att somna efter en lång dag i Sverige. Har kikat på onsdagens och torsdagens avsnitt av Bonde söker fru och blev efter det att grubbla.

Det där med att grubbla och fundera, tänka att tänk om osv osv är väl rätt kvinnligt. Men fan så jobbigt! Varför jämföra sånt som inte bör jämföras, speciellt när det absolut inte finns nån vits i att jämföra.

"Mycket vill ha mer" brukar man höra ibland och det är ju sant, men ingen kan väl få allt, det där perfekta liksom. Fast då kommer ju sen igen skillnaden mellan vad som är perfekt för mig och vad andra anser vara perfekt för mig, samt det jobbigaste vad jag tror att andra tycker är perfekt för mig...

Ibland får man nya sätt att se på saker, och så är det bara. Men behöver man egentligen göra det? Kan man inte bara skaka av sig olika tankar och funderinga likt gåsen gör med vattnet?



Ja, ja nog om det....

Fick förresten tid på måndag så då hamnar jag under nålen igen, iofs fel månad men "rätt" datum.

Har varit härligt att träffa Julia och Marielle igen.


Detta skrev jag i natt men av nån anledning fastnade det inte på bloggen..... Morr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback