Utan orsak olycklig

2007-10-21 @ 13:41:02  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Cyklar i motvind,
fryser trots att svetten lackar.

Sover utan vila,
drömmer med öppna ögon.

Äter utan hunger,
hungrar utan mat.

Älskar utan kärlek,
gråter utan tårar.

Sörjer alltid,
sörjer ingenting.

Det finns ingenting att sakna,
det saknar jag.

Hatar utan glöd,
äcklas utan orsak.

Sjunker genom luften,
flyger i vattnet.

Räds för att landa,
längtar efter att stanna.

Snurrar tills jag tömmer min tomma mage i mitt ännu tommare hjärta.

Läggas död och ödelagd
i ett rum utan väggar.

Jag vill bara...

2007-10-12 @ 17:12:37  •  Kommentarer (3)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 



Hitta en kille som kallar mig vacker istället för sexig.
Som ringer upp mig, så fort jag lagt på.
Som skiter i alla andra tjejer han kan få.
Som ligger vaken bara för att få se mig sova.
Som håller mig i handen framför sina kompisar.
Som vänder sig till sina kompisar och säger; Det är hon

Så det kan gå...:P

2007-10-11 @ 17:51:24  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Då slutade det hela igår med att tungan är piercad. Jag har ju ändå inget existerande kärleksliv så att avstå från oralkontakt i 8 veckor lär inte bli svårt.

Var mot andra....

2007-10-07 @ 14:44:36  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Jag är en ängel med glorian på sned och min uppgift är att le,
sockersöt och jätte rar, lever i livets stora ringar...

Men djävulshornen växer ut ut min panna
och en röd svans växer under mina vita vingar...

Älska mig, hata mig, jag bryr mig ej,
för jag behandlar ändå dig
som du
behandlar mig....

Thinking of Mr X

2007-10-01 @ 16:03:20  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Need to say moore?;)

image10