Tillbaka från Åland

2010-05-10 @ 13:57:09  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Då var man tillbaka, hade en super bra helg! Att umgås med mina nära och kära betyder så mycket. Nästa helg blir det ännu mer då vi skall dit på dop (har fått det ärofyllda uppdraget att bli faddrar).

Den här helgen blev ju en överraskning för mamma och helt för hennes skull! Vi firade hennes födelsedag och morsdag på samma gång. Vi måste ju passa på syster yster och jag när vi båda var på holmen. Så mamma fickavnjuta en middag på Dino's på vår bekostnad (självklart!) och hon var riktigt nöjd! Dessutom fick hon morsdagspresenten som hon blev mäkta rörd över. Det var en bok som jag och Tojja har gjort om henne och vad hon betyder för oss.
Tidigare på dagen hade det varit min tur att få presenter. Always fun! Fick en massa mediciner som jag hade önskat. En del från London (deras förkylningsmedicin slår allt) och lite från Sverige (eftersom man i detta knäppa land inte får tag på migränmedicin receptfritt).







Men det slutade inte där.. Jag fick en jättefin väska från ALDO och en bok om olika sorters knivar och hur man styckar kött m.m. Det är bra att min syster vet att jag inte tycker om att ha likadana saker som alla andra!:)




Bläddrade igenom boken direkt och såg delvis sånt som jag redan visste, men också en massa nytt som är spännande! Ser fram emot att fördjupa mig i den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback