Måndag 17.11.08

2008-11-17 @ 22:01:16  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Dagen har varit ok. Är dock helt slut efter en lång skoldag och på tok för lite sömn i natt... Var iväg en sväng till Sportten men Karolina i klassen, vi körde ett Pump-pass. Kändes skönt men jag tog nog i lite för lite, ville iofs inte riskera allför mkt träningsvärk i morgon... Det var skönt dock med lite nya övningar även om jag inte har varit på ett pass sen jag flyttade från Åland.
Hoppas detta blir nåt vi fortsätter med jag och Karolina! Förra veckans Balletone (Les Mills) program var också jätteskönt - måste försöka få det här att bli en vana. Annars kommer sambokilona som ha kommit att öka. Och det vill jag ju inte, nej inte skrämma iväg Prinsen utan snarare göra mig själv mera attraktiv för honom. Samt ett bättre välmående för mig själv. Synd bara att framgång inte kommer direkt... jag är ju så otålig. Peppar peppar, hoppas jag hittar orken att fortsätta röra på mig.

Jaja, nu ska jag hoppa i duschen sen se på avsnitt 9 och 10, säsong 4 av Prison Break. Efter det blir det nog sängen, ska upp tidigt i morgon även om vi har självstudier. Har fivillig repetiotion på externa redovisningen och jag har några uppgifter som jag skulle kunna få gjorda.

Ne nu i duschen!

Kommentarer

Postat av: emme

Träningen blir ett beroende efter några gånger, bara man tvingar sig i början fastnar man sen och Måste röra på sig regelbundet - så ge inte upp=) Lycka till! Kraam

2008-11-18 @ 13:20:04

Postat av: Catta

Mmm ska försöka peppa mig själv!:)

Kram

2008-11-19 @ 09:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback