Jordan individual

2010-01-29 @ 10:39:58  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Efter ett inslag i radio x3m angående tandborstar fick mig att fundera. Där bytte den ena av radiopratarna tandborste så ofta som en gång i månaden medan hans kollega bytte knappt en gång i året. Själv vet jag att man ska byta rätt ofta, si så där efter typ 2 månader. Men jag har slarvat... Därför blev det ett inköp igår. Dock inte till mig själv utan till sambon... Hittade nämligen ingen som jag föll för, får fortsätta leta på Jordans hemsida.. Eller designa vidare..

Valet av tandborste fick avgöras av att OS är på inkommande, och jag har fått tydligaa instruktioner om att det inte visas mycket annat på TV än hockey under den tiden (iaf i vår lägenhet). Så han fick en landslagsborste!

Själv tycker jag faktiskt att den är rätt snygg, inte för prålig. Nu måste jag hastigt hitta en åt mig eftersom den jag har nu går i samma färgtoner som hans nya... man vill ju inte riskera att ta fel. Nog för att vi har varit tillsammans rätt länge, men ändå.. När det kommer till tandborstar kan det underligt nog kännas väldigt personligt, ja nästan lite intimt. Anyhow...

Nu mera kaffe i kroppen och off to work!

Kommentarer

Postat av: Tojja

Jag vill också ha en sådan! Men här i sverige hittade jag inga liknande. Men, jag får bara önska och hoppas..

2010-01-29 @ 17:18:09
URL: http://tojja.webblogg.se/

Postat av: Catta

Ja, om inte annat så måste jag väl köpa en åt dig. :)

2010-01-30 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback