My sister loves me

2010-02-16 @ 08:26:52  •  Kommentarer (4)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Syrran har just skrivit ett fint inlägg om mina kunskaper i att styla hennes hår http://tojja.webblogg.se/.



Jag minns att hon berättade att hennes vänner var impade över hennes frisyr den kvällen! Alltid kul att göra nån nöjd och så är det ju så mycket lättare att fixa i andras hår än vad det är i eget. Den enda som har varit missnöjd är väl hennes ex, men det var iofs under kakadua-fasen i den tidigare frisyren.:)

   Kakadua-fasen som blev...








När hon hade kommit tillbaka upp till Sundsvall och kikade på The Jay Leno show från början av februari märkte hon att en av programmets gäster hade samma frisyr som jag hade fixa på henne bara någon kväll innan. Tilläggas bör väl att jag aldrig kollar runt på fåniga modebilder på nätet för att få inspiration, utan jag lagar bara vad jag känner för. Så jag hade INGEN aning om att Jessica Alba och jag (eller troligtvis snarare nån stylist) tänkte lika.





Min lilla försökskanin är så näll och ställer upp på det mesta. Men jag plågar inte henne på något sätt alls utan vi hjälper snarare varandra! Vi brukar kunna hjälpa varandra med idéer på sminkningar också. :)

Kommentarer

Postat av: ciss

Vad duktig du är:)

2010-02-16 @ 08:56:45
URL: http://cissi-mammatillliam.blogspot.com

Postat av: T

Du, det var ju jag som ville att du skulle fläta sådär.. Fast, det var ju du som gjrde det möjligt. tack igen :)

2010-02-16 @ 10:20:10

Postat av: Catta

Tojja: Jo det stämmer ju. Men vem var det som fixade flätor (på eget initiativ) i ditt hår när du var upp till Pampas på besök???:)

2010-02-16 @ 12:25:02

Postat av: emme

Vad fint! Inte visste jag att du fixa så fina frisyrer! Anlitar dig någon gång ;) Hoppas det är bra med dig annars gumman! LÄnge sen sist....Massor av kramar!!

2010-02-16 @ 19:34:11
URL: http://emelielaakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback