Uppdatering

2009-07-16 @ 10:18:45  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Efter jobbet i tisdags var jag till Vasa med Anso. Det var jättekul att ha nån att kunna babbla om allt möjligt med och gå runt i butiker.

Hittade inte så mkt, smink och strumpor, nån top och en väska. En väska har jag letat efter länge, så det var skönt att äntligen hitta en. Synd bara att alla butiker stänger så tidigt. Men vi får se till att åka tidigare bara nästa gång.:)

Kvällen avslutades med middag på Amarillo.


Detta är väskan jag köpte. Tyvärr hittade jag ingen bild på toppen på hemsidan och batteriet i kameran är dött så bild på den uteblir. Kanske jag hittar laddaren hemma på Åland.

Veckan har gått fort men samtidigt väldigt långsamt. Längtar tills helgen då vi far till Åland! Då jag får träffa mina stumpor igen.

Kommentarer

Postat av: T

Och mig såklart! Glöm inte bort mig!

2009-07-16 @ 19:38:43

Postat av: Malin

hej!hördu ja kom på att ja itt har tin telefonnummer,kanske du kan skick on som kommentar åp män blogg(publiceras itt)

2009-07-22 @ 18:57:38
URL: http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback