Ja, jag är seg...

2009-02-25 @ 20:23:12  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Jag har varit lite seg, jag vet... men här är iaf en bild på tatueringen. Fyllde i den nu senast jag var hemma. Är verkligen nöjd! Björn på Dino's tattoo är jätteskicklig! Inte alls som Rogge.... hade jag vetat hur dålig min tatuering skulle bli hade jag aldrig låtit honom göra den. Men det går inte att ändra på i efterhand.... Vet bara att allt som eventuellt kommer att komma på min kropp i framtiden (om den görs på Åland) ska göras av just Björn!

Helgen hemma var bra, som alltid när jag är tillsammans med min favoritbrud. Firade M&T's förlovning och hade jätteskoj! Har aldrig varit så genuint glad över nån annans förlovning som deras. Det är verkligen med hela mitt hjärta som jag känner lycka för dem.
Efter att ha träffat H slutade det med att jag jobbade lördag natt på stadshotellet. Det gick bra, fick ju gott och väl ihop dagens 10 000 om man säger som så. :)

Nu då tillbaka i skithålan.. räknar timmarna. Har endel skolarbeten som får mig att fördriva tiden och lite tent att plugga på.. men när den är skriven då jävlar bär det av upp till Närpes. Prinsen har ju skaffat snöskoter och jag måste provköra! :D

Kram till moder som har haft orala utgrävningar idag (otroligt att hon inte vill prata för en gångs skull) inte kul när det ilar och värker.





Det här är som den ser ut nu...
Nej, jag har inte smutsiga fötter, det är bläckrester som inte vill gå bort.

Kommentarer

Postat av: emme

Fin tatuering gumman! Hälsa M när du pratar med henne. Kul att de förlovat sig! Kramar

2009-02-26 @ 14:36:43

Postat av: Catta

Tack! Jepp, det ska jag göra!:) kram

2009-02-26 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback