Så här vill jag också bli beskriven...

2008-02-28 @ 12:18:35  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Så här fint beskriver min lillasysters pojkvän sina känslor för henne i december 2006 och dom är fortfarande tillsammans...


"Denna underbara kvinna, ja hon är kvinna trots henne ringa ålder på 18, har jag endast kännt i ett halvt år men det har vart mitt livs bästa halvår. Jag vet att det kommer att komma bättre tider därför att varje bråkdel av en sekund är ett värmande stick i mitt härta. Hennes lätt lockiga hår som svajar är fortrollande och hennes skratt ger mig ett fröjdfullt leende på läpparna, vilket kanske är orskaen till att jag kittlar henne så ofta.

Jag har aldrig träffat än så pass olik person som är så underbart lik mig. Hon är mitt komplement och hon gör mig hel. Hon får mitt hjärta att bulta, slå volter och snurra i saltomortaler då jag hör hennes namn. Stora hjärnan, ett internt skämt, tänker på henne ständigt och hela tiden. Det gör ju i och förs sig lilla hjärnan med, visserligen är den lite för trött ibland.

Saken är helt enkelt den att jag älskar henne och jag vill spendera resten av mitt liv med henne, i med och motgångar. Jag vill stanna i hennes hjärta tills det slutar slå och jag vet att hon vet att hon kommer att göra det tills mitt slutar göra detsamma."

Kommentarer

Postat av: Tessa

Gu va gulligt. Har aldrig hört ens nån släkting till den kärleksförklaringen
=)

2008-02-28 @ 14:44:07
URL: http://bianco.webblogg.se

Postat av: Catta

Ja visst blir man lite avis! Kram

2008-02-28 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback