Vill inte vakna ur drömmen

2007-09-07 @ 08:24:48  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

När mörkret lägger sig över husen, ligger vi i sängen tillsammans och avnjuter närheten av varandras kroppar och sinnen.
Med ärlighet viskar jag försiktigt i ditt öra "Du är vacker min kära"Och med all min respekt kryper jag tät intill och njuter av kärleken.

Genom det öppna fönstret hörs, fåglarnas kvitter där morgondaggen lagt sig ner i det gröna gräset.
Vinden drar in i det öppna fönstret och smeker ditt ansikte, som ett istäcke som drar in över hela kroppen. Ängsligt vrider och vänder du på dig för att söka värme, värme av någon som inte finns.
Olyckligt vaknar du upp i ett rum fyllt av kyla helt ensam

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback