Suck!

2007-09-09 @ 13:30:17  •  Kommentarer (4)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Nu har min "sambo" åkt till stan för att träna och laga/äta middag med en kompis så här sitter jag med hunden... Visst han fråga om det var ok, men vad skulle jag säga? Att han måste ta hunden med sig..? Jonä.. Får se om jag kan åka till stallet eller om hon river lägenheten då...


Nu orkar jag inte mycket länge till... Dessa ständia kommentarer som inte är så snälla, visst han är uppfostrad att va "brutalt ärlig". Men det sårar mig.
T.ex. -"Hunden är höre i rang än du."

         -" Ha DU varit på stafettkarnevalen?!?! Vad gjorde du där?"

         -"Jag har varit i dåliga förhållanden om har varit bättre än det här."
Jag är väl medveten hur illa han tycker om sin ex-fru, hur han ser ner på henne osv. Kul då att veta att hon ändå är bättre n vad jag är.

Har även tröttnat på att hans hund har tuggat sönder diverse saker i MIN säng, därav en av mina partyskor, men även rivit hål i täcket och dragit ut delar av fyllningen.

Men det heter ju "sådan husse, sådan hund" så hon visar väl bara vad hon tycker om mig. Samma sak när hon hugger efter mig.... Och nej jag vågar inte tillrättavisa HANS hund för då får jag väl höra om hur dålig jag är på det också.

Jaja... Måste försöka samla tankarna så jag kan plugga till Terminologi-tentan.

P.S. Att jag drömmer mardrömmar om honom gör väl inte saken bättre.. D.S.

Och jo; Mr X - you make me smile with my heart.:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Du e söt du :) // Mr.X

2007-09-09 @ 19:16:47

Postat av: Julia

Men gud, så där får han inte behandla dig. Hoppas att du får eget och slipper honom. Och att allt sen går bra med den här Mr.X ! KRAMAR

2007-09-10 @ 16:31:25

Postat av: Tessa

Vet inte om jag ska jag skratta eller gråta. Låter ju faktiskt lite komiskt. kram!

2007-09-11 @ 20:26:13
URL: http://bianco.webblogg.se

Postat av: Catta

Jo det är nog lite sinnessjukt... Överväger att skaffa egen lägenhet.

2007-09-12 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback