Aldrig nummer ett

2007-07-17 @ 00:47:39  •  Kommentarer (3)  •   •  Permalink  •  Vardag  •  Trackbacks ()  • 

Alla vill ha Henne,
ingen vill ha mig.
Knappt om hon avvisar dom först...

Måste "skaffa" mig en ful och otrevlig peson som är ännu fetare än jag till bästa vän ist för henne. Kanske att jag skulle bli förstahandsvalet då men det är ju tveksamt....

Skulle nångång vilja uppleva att en kille kommer och säger att man är det vackraste han någonsin har sett osv. Killarna står ju för fan i kö till henne. Visst jag är bitter! Jag vet...

Kommentarer

Postat av: Tessa

Nå nå nå nå. Man ska inga jämföra med andra och man ska inga vara så självkritisk (fast jag klagar gärna på att min buk växer i rekordfart, snart kräver jag lika mycket utrymme i diameter som de där försäljarna på Tivoli med bricka på magen). Jag tycker du e jättefin o utstrålar oftast glädje, förutom när du e på pisshumör, då ser man det verkligen
=)
Kraaam

2007-07-17 @ 18:01:40

Postat av: Catta

Tack gumman! Du är så klok.:) Men det är väl inte henne jag är avis på egentligen utan det hon har.. Vill också ha en kille som smeker mig över ryggen och ser överlycklig ut bara av det.

2007-07-18 @ 09:40:12

Postat av: Tessa

Och det kommer du att få! (Int för att jag vet vem du pratar om, vad nog det spelar för roll). Du är så ung ännu =)
Har passerat många bra och icke bra, långa och korta "förhållanden", singelltjaffs, ja hela faderullan i mitt superlånga liv, som nuförtiden börjar på TRE!!!
Passa på att njuta nu. För när ni väl är två sen (eller sju), så ångrar du dig om du gått och grämt dig och spenderat tid i ditt liv över såna där saker.
Ens utstrålning skiner fram bättre om man är optimistisk och försöker se det goda i saker och ting. Glöm inte att du är frisk, har goda vänner, ett jobb etc.
Ps. Jag lovar att man kan nog få i nerverna på den där smekande handen över ryggen å. Inte bara guld och gröna skogar
=)
K R A A A M

2007-07-18 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback